2.11.06

Generelt:

Bøkene Propell (Tegneseriebok med hovedtyngden rettet mot barn) og Utslipp (Tegneseriebok i forbinnelse Bellonas 20års jubileum) er begge kommet fra trykkeriet og på vei ut til massene. I begge bøkene har Roy og jeg bidratt. Roy har allerede skrevet flere flotte avhandlinger om prosessene. Sist om Propell. Så jeg skal ikke ta den oppgaven. Likevel er det min bloggerplikt og fortelle om det hele.


Kulden er bitende. Vi har passert den nest siste måneden i året. Dette er tiden på året jeg liker minst. Den er sikkert fin å se på og alt det der. Men jeg liker ikke å bevege meg i den. Jeg har kjøpt en ny vinterjakke til anledningen. Og har, siden jeg plutselig er pengesterk, tenkt at invistering i et sett hansker og noen gensere kan gjøre årstiden lettere. Som det sikreste tegnet på den dumme årstiden har leppene mine blitt knusktørre og Lipsyl på også i år anskaffes.


Jeg jobber selvsagt en god del. Og ansvaret som barsjef gjør at hvert minutt av døgnet går bort til tanker om Charlies ve og vel. Jobbe betyr lønn og jeg vet jeg kommer til å trenge det. Om noen måneder håper jeg at jeg kan forlate dette hølet jeg bor i for tiden. På grunn av at det er et høl koster det ikke så mye å bo her. Ikke minst fordi vi er to om leien. Når tiden er inne vil garantert min nye bopel koste minst en halv månedslønn.