27.12.05

Jeg er like overfladisk og kjip som mine medmenn, vet du. Min lillebror hadde hånd om fjernkontrollen og jeg ble nærmest tvunget til å la øynene hvile på det han valgte å se på.


Så først da, så velger vi ut noen favoritter blant Miss Universedeltagerne. Nesten alle favorittene våre går ut når 10 "vakre" kvinner skal stå igjen. Frustrerende. South Africa og Indonesia var jo så foxy, ble min bror og jeg enige om. Så da, så velger vi våre favoritter blant de 10. De forsvinner også når det står 5 igjen. Søren. Også Latvia da, som var så digg. Til sist vinner hun kjempestygge fra Canada, og Puerto Rico (Puerto Rico skal sies på en snerrende måte) og Mexico som var tusen ganger finere ble kåret til styggere enn hun stygge i fra Canada. Jeg forbanner verdens befolkning for at den og jeg er i så utakt. Men dette er også et innlegg for håp. Et håp om at det resten av verden ser på som annenrangs kan bli tilgjenglig for meg. På forhånd takk.


Jeg kårer han som trøster taperne bak scenen til vinner av missekåringen.