24.3.03

I dag rengjorde jeg kontoret mitt, som er kontor kombinert med stue. Jeg kaller det vårrengjøring. Det er sikkert flere der ute som tar en skikkelig rengjøring i disse dager. Pusser vinduer, banker tepper og skurer gulv. Alt det der skal jeg gjøre i hele leiligheten min etterhvert. men det føltes smartest å starte på kontoret/stuen. Det er jo der jeg henger mesteparten av tiden. Det frisker opp i hjernen litt også når det er rent og ryddig omkring en. Og i en fortvilet og stresset hjerne er det godt. Det tar på og bli truet med fengselstraff.


Den piken som skrev om meg på Playstation.com her i forrige uke fikk også gjort et aldri så lite intervju mens jeg var i Oslo. Slik ble det seende ut.


I morgen (tirsdag altså) kommer det en journalist fra Fædrelandsvennen og intervjuer meg. Og i morgen skal det visst også stå i den samme avisen at jeg vant den gjeve Sproingprisen. Man skulle fått pris litt oftere.


Jeg skal forresten besøke frisøren i morgen. Da skal jeg be om å få en 50-talls hårklipp. Det tror jeg kan bli fint.