29.11.10


HALLA BLÅGGEN!!!


Bare fordi jeg er crazy bananas nok inni hjernen min har jeg gjort om bloggen min til en satans fin moteblogg hvor min sans for mote kan komme til nytte. Her skal det postes og vises bilder av nyanskaffelser innen plagg som, fottøy, benklær, trøyer, gensere, briller, pussefiller, bluser, sjal etc. Hold dere fast for dette blir litt av en ridetur!

Om noen dager skal jeg ta bilder av et skjerf jeg har og legge ut her med tilhørende beskrivelse av hvor mange prosent bomull og hvor mange prosent angora som gjorde skjerfet dyrt. Men jeg kjøpte det selvsagt bare for femti kroner. Fordi det er sånn jeg gjør. Finner uvurderlige og dyrbare skatter og har ikke råd til dem så jeg kan bare kjøpe slikt om det er på billigsalg. Dessuten har jeg minimal interesse av å fylle hjemmet mitt med nips så jeg har ikke masse porselen med søte mønster. Men det jeg har skal dere få se.


Hilsen bloggepikken.