9.4.07

Internett frembringer stadig nye måter å få meg til å hilse på gamle bekjente. Nylig slettet jeg min profil fra Blink. Det humpet og gikk og den greia hadde ikke mye å by på. På samme måte som jeg den gang ble lokket inn i Blink har jeg nå opprettet meg en Facebook-profil. Jeg er jo passe akterutseilt om jeg ikke tilhører dette, det siste store. Og, goshameg: Det er jo Blink version 2. Og det er fett nok for meg. Jeg liker å holde kontakten og kunne si "Du? Her?". La oss bli venner på alle mulige måter internett har å tilby.

Hvem er du på Underskog? Oooh. Kult profilbilde. Jeg ser du er venn med Neil Young på MySpace. Oooh. Stilige videoer du har lagt ut på YouTube. Bra musikksmak på LastFM. Scanner du fremdeles bilder og legger ut på Flickr eller kjører du diggien rett inn i hubben? Og et dusin diskusjonsforum.

Også her da. Blogspot. Jeg har tid jeg. Jeg har tid til å sette mine fotavtrykk på internett.


God overstått Påske forresten. Denne høytid som stenger verden av i en kortere tid.