23.8.06

30


Som plakaten opplyser om er det altså allerede neste onsdag duket for nok en reggaekveld på vårt alles favorittvannhull, Charlies. Hans og jeg snurrer passende skiver mens dere kanskje danser eller knipser blidt med til rytmene. Garantert trivsel.

På mandag sang jeg surt med bra band i rygg på Østsias Mandagsjam, eller "Jam session" som de kaller det. Men til tross surt. Bra band gjorde at surt ble fett, lell... tror jeg. Bandet bare bykset etter meg i det jeg trampet galt gjennom låtene. Vi var alle enige om at det var gøy. Og det er alt jeg ber om. Gøy. Jeg trenger ikke mer.

I dag skal jeg sykle på sykkelen jeg fikk av Erlend. Bremsene er ferdigreparert. Jeg har avtalt å møte Tara til kaffe. Hun har flyttet til Oslo. Og jeg savner hennes alltid blide åsyn. Og på kveldingen arbeider jeg nok en gang på Charlies. Denne dagen skal visst nok bli av travleste slaget fordi studenter har bestemt seg for å ta seg en "barstaffett" i byen vår.


Dette var altså nok en oppdatering for dere som bestandig klikker dere inn på denne siden og med største interesse leser det som leses kan i det håp om å lære og kjenne til mine seneste sprell.