17.8.06

Livet går sin vante gang, er alt jeg kan si. Det skjer lite bortsett fra alt det merkverdige jeg opplever bak baren om nettene. Gud bedre.


Jeg håper å klare å plukke frem litt tid til en tegneserie jeg, dumme meg, har lovet å lage. Så tror jeg fanden meg ikke jeg må love å lage flere tegneserier. Kommer det tegneserier fra min hånd etter denne må det være på eget inniativ og eget tempo. Jeg beklager kraftig til dem jeg lover slike ting. Og jeg takker dem like kraftig fordi vi fremdeles kan være venner etter at jeg med treigeste skritt jobber meg gjennom seriene.

Jeg får noen sure regninger fra kredittselskapet Kredinor. Det er fordi Nexgentel har sendt meg regninger etter at jeg har flyttet, og regningene har feil adresse på seg, så jeg får dem ikke. Men Kredinor klarer visst å sende regningene til riktig adresse. Og inkasso betales gang på gang. Nexgentel fortsetter altså å være en plage selv et halvt år etter at jeg takket farvel med dem. Jeg skal vedde et hodeplagg på at Nextgentel ikke tjener så rent lite på slike hendelser som dette.

Jeg trenger forresten en ny gitarist til Figur Flint. Min bestekompis og sittende gitarist har ikke lenger anledning eller tid til rockelivet. Mest fordi Figur Flint har tenkt seg utenfor bygrensene i tiden fremover. Så skulle det finnes en gitarist med fint lite til liv så er det bare å slenge inn en søknad. Det er selvsagt et pluss om du er ung uten hus, bil, båt, kone og katter. Du må gjerne eie en bandbuss. Figur Flint kan by på innspilling av låter og video, konserter og et sammhold som mangler sidestykke.