9.1.06

Skal hilse og si at dagene i denne første uka i det nye året har fått bein å stå på. Døgnet snus på hodet ved hjelp av jobb i resturantnæringen (bartender på Charlies). Kroppen reagerer på dette ved å gjøre meg tett i pappen (forkjølet) og iverksette ømhet i beina. Men jeg har ikke tenkt å bruke mine leseres dyrbare tid på syting. Travle dager og sjukdom er et hyggelig onde i disse dager. Jeg kjenner at jeg lever. At jeg virkelig setter tennene i et stykke saftig gjøremål. Jeg verdsetter dette slitet som tærer på min fysikk. Den skrekkelige tanken om å ty til jobb som telefonselger setter meg på prøve også psykisk. Min kropp har altså spennende tider i vente. Hvor vil det ende?


Og som rosinen i denne oppdateringen av en pølse kommer litt hyggelige informasjon:

Flintstones
Fotografi: Tor Erik Schrøder


Konsert: Figur Flint
Sted: På hjørnet
Når: Lørdag 14. januar (22:00)
Cover charge: 50,-