11.7.04

Endelig er det søndag. Festivalen er over. Jeg har ikke tenkt å si at jeg aldri skal drikke igjen, men jeg kan godt vente noen dager.


Gårsdagens høydepunkt sto Black Debbath for. Vittighetene ble servert som perler på en snor. De gutta altså. Hi hi hi. De spiller tøfft også. The Hives var kule nok de, men de ødla for seg selv når vokalisten skulle snakke svensk, men så vi nordmenn også forstod hva de snakket om. Når skal svenskene lære? Vi har ingen problem med å forstå dem.


Jeg sier det igjen. Endelig er det søndag. Jeg trenger denne søndagen så sårt nå. Lurer på om ikke det er en god idè å gå ned på Statoil og kjøpe litt mat og drikke. Jeg må jo duge som den helten jeg er. Også har jeg bestilt noen DVD'er fra internettet. Tre stk. med Steve Martin og en med Bill Murray. De typene der syns jeg er riktig så underholdende. OK. Sees!