18.3.04

Ugh, ugh, pølse med gugg.


Jeg har så lyst på pølse. Jeg spiser pølse ytterst sjeldent, men, når man kan koke dem selv, har på løk, jalapenos og reven ost i et pølsebrød er det kjempegodt. Jeg bruker ikke ketchup. Jeg bruker heller salsa. Kan hende jeg har bittelittegranne sennep på. Det har jeg lyst på nå.


Jeg er veldig sulten. Det hjelper ikke å være sulten når man er raka fant. Jeg venter store beløp inn på kontoen min. Jeg vet ikke når, men jeg håper på snart. Håp flytter ikke mine fjell. Mine fjell flyttes av venting og atter venting. Det hjelper lite at skobutikken jeg jobber i roter med lønningene hver gang. Denne gangen klarte de å regne om timelisten min til at jeg jobbet over tjue timer mindre enn det jeg hadde. Det blir mindre penger av denslags (dekker de viktigste regningene kanskje). Det har vi rettet opp i nå. Men jeg venter fremdeles på etterbetaling. I mens har jeg gravd et kraftig minus på kontoen min. Etterbetalingen fyller minusen så vidt det er.


Så sitter jeg her med en helt sinnsyk trang til å spise pølser.