6.7.03

Så var det over for denne gang. 5 dager med spassering har gått hardt utover både fottøy og føtter. Den siste konserten på Vaskeriet i natt førte til at ørene, som ellers var uten pipelyd gjennom hele festivalen, har fått pipelyd. Beth Gibbons & Rustin Mankonserten står som høydepunkt på lista mi. Ellers står Bjørn Berge, Tøyen og The Rapture på lista. Jeg så ikke så mange konserter som jeg har for vane og gjøre. Kanskje fordi det var dårlig vær og at to av dagene ble brukt til å være DJ på Havana.


Ja, også på fredag snurret jeg plater på Havana. Denne gangen fikk jeg stå ved miksepulten frem til kvart over tolv. Så da fikk jeg erfare at jeg kunne fylle gulvet med mennesker med musikken jeg hadde funnet frem for anledningen. Noe som er en god erfaring å putte i lommen syns jeg.


Siste tegneserie med "Kong Kvart" samt et kort intervju med meg ble det plass til i siste "Quart På".


Heldigvis er det et år til neste gang. Jeg kjenner på meg at jeg er blitt en gammel mann som heller vil sette meg ned å nyte øllen og sola enn å gå fra scene til scene. Men tenker jeg meg om, så har den gamle mannen alltid vært der.


Apropos gammel mann. I morgen skal jeg til Lauvland Optikk og hente brilleinnfatningen jeg bestillte fra amerika via internett, hvor de har ligget for å få et par glass i min styrke i seg. Da skal jeg pirke linsene jeg har i øyet ut og trampe hardt på dem. Priset være brillen.