4.7.03

Quartdag 4:

Det var DJ jeg skulle vært. Til tross for at jeg spillte for et tomt lokale fra 20-23 (som er før folk i det hele tatt går på utesteder). Men den håndfullen som var der så ut til å stortrives. Så kom hovedDJ'en og spillte ti ganger kjipere musikk enn meg til et stappfullt lokale og dansegulv. Verden kan være så urettferdig. Men det hindret meg altså ikke i å ha en storveis kveld.


Ellers i går fikk jeg mange hendvendelser om hvor den dagens quartstripe var blitt av. Når jeg da sier at den er sensurert bort på grunn av et banneord sier de at den som var dagen før hadde mange. Og da blir jeg jo svar skyldig og må bruke fem minutter på og forklare hvorfor ordet "faen" ble så galt for redaktør Finn Holmer-Hoven at den ikke kom på trykk. Så forteller gjerne de noen gode historier de har hørt om Finn Holmer-Hoven, og at han visstnok ikke er riktig vel bevart.


I dag kom ihvertfall denne på trykk i Fædrelandsvennens quartbilag "Quart På".