20.3.09

Inspirert av mine gode venn Roy "ikke søl øl på babyen" Søbstads (noe hyppigere oppdatert enn min egen blogg) blogg (igjen) har også jeg ramset opp "20 men I admire". I helt tilfeldig rekkefølge selvsagt. Jeg satt meg bare ned å skriblet ned navn fra toppen av hodet mitt og dette er hva jeg kom opp med. Det som tok tid var å google meg til de feteste bildene og beskjære dem i Photoshop etterpå.

Roy og jeg er busfrø så det er kanskje ikke veldig overraskende at en del av disse gutta går igjen på begge listene.



1. Johnny Cash, 2. Charles Bukowski, 3. Elvis Presley, 4. Leonard Cohen, 5. Will Oldham, 6. Lee Marvin, 7. Bob Dylan, 8. Cornelis Vreeswijk, 9. Carl Barks, 10. Robert Crumb, 11. Wes Anderson, 12. Bill Murray, 13. Tom Waits, 14. Muhammed Ali, 15. Steve Buscemi, 16. Lee Perry, 17. Serge Gainsbourg, 18. Erik Bye, 19. Pablo Picasso, 20. A. A. Milne


Neste uke: "20 Women I admire"