10.4.08

Ble jo djæskli deppa da jeg fant disse på nytt. Fire tegninger som aldri ble brukt på Quartfestivalen i fjor (som pynt/pryd på gjerdene omkring på området). Jeg fikk egentlig heller aldri noen gode svar på hvorfor fire av dem uteble. Men man skal ikke gråte over spilt melk. Jeg kan jo i det minste, som en service til mine lesere, legge dem ut her på bloggen.






Ekstra kjedelig var det å være med på Quartlaget det året det var så bratt. Det året Quarfestivalen sugde ræv. Og som om ikke det er nok somlet de da bort tegningene de maste etter. Rent musikalsk kan det se ut til at Quartfestivalen i år er på rett kjøl igjen. Det er jeg glad for. Det er ekstra stas med en festival av den typen rett utenfor stuedøra. Jeg håper det kan være sånn i lang tid. I år så har jeg jo nye forpliktelser med festivalen i form av at jeg er en av artistene. Ekstra stas, så klart.