19.5.07

En liten tegning av en av mine favorittscener fra en av mine favorittTVserier. Du gjetter kanskje hvilken? Og tar jeg feil når jeg tror det er Thriller han nynner?
BRENT

Mye skjer i Haugeland nå om dagen skal jeg signere under på. Ikke nok med at jeg innen fire dager skal være utpakket, utflyttet og utvasket samt lagret bokser og møbler i kjellerboden til Erlend for deretter å låne hans leilighet i en måned før jeg flytter inn i en diger leilighet i Kirkegata 1. juli. Samstundes skal det tegnes og scannes kilometervis med tegninger som skal brukes i Quartfestivalsammenheng. Metervis på metervis med gjerder på og utenfor Quartområdet skal dekkes med "bannere" hvor påtrykken er mine tegninger av alskens slag. Det er en glede og en hel del blod, svette og tårer på en gang. Men mest glede. Oppi det hele skal jeg jobbe som bartender og fremføre mitt repertoar med bandet, Figur Flint.


Så fremt ikke hjertet mitt sprekker eller magesekken blør så kan dere forvente å følge mitt arbeide her... og på Facebook, så klart.