21.11.06

Passe brukbare dager. Kveldene er bekmørke og kjølige. Kroppen går inn i dvale og et ekstra fettlag gjør meg bedre rustet mot vinterkulden. Jeg har vasket ned badet. På høy tid. Når mose vaskes bort, så er det på høy tid. Jeg ble spurt om legitimasjon på utestedet Kick her forleden. Det sier kanskje mer om vakta som spurte enn om meg. Fyren jeg deler leilighet med har blitt sjuk og ligger på sofaen og surkler som en gammel kaffetrakter. Mens jeg taster dette lytter jeg til Candi Statons His Hands. Skrevet av vår tids beste: Will Oldham. Låta gir frysninger hver djævla gang den lyttes til. Nyeste skiva til Will er heller ingen dårlig investering. Nå presser det på i stumpen min. Så jeg stanser denne oppdateringen nå og setter meg på nyvasket bad og bæsjer godt, deilig og lenge mens jeg blar i boka "Utslipp".


Snakkes, kids!