22.10.06

I dag nådde jeg bunnen av skittentøyskurven da jeg skulle vaske tøy. klærne i bunnen hadde fått jordslag. Og det på grunn av at jeg i sommer slengte mitt våte badetøy i kurven. Slike erfaringer gjør godt. Det sier meg at jeg hver gang jeg skal vaske tøy ikke bare plukker opp de plaggene som ligger øverst. Jeg har for lengst erfart at mørkt/farget tøy og hvitt skal vaskes hver for seg. Jeg liker å fremstå som en ryddig, renslig og velkledd herre. Men har nok mine svin på skogen. Jeg dusjer foreksempel ikke hver dag. Men annhver og i noen tilfeller hver tredje dag. Ryddig rundt meg er det heller ikke. Når man vannsmektes på slik måte i sin bopel som jeg gjør så bryr man seg lite om at alle sine eiendeler ligger strødd omkring seg. I mitt nuværende tillfelle har dette også mye med plassmangelen å gjøre. Mitt neste hjem skal inneholde plenty med hylle og skapplass.