28.7.06

Oi oi. Med mitt splitter nye digitalkamera (For nerds: Canon Ixus 60) er det nå en overhengende fare for at enhver oppdatering på denne siden vil inneholde et eller flere knipserier. Jeg takker min far som står for brorparten av det dette kamera kostet, da dette ble min tredveårsgave fra den kanten. Men kjære leser, du som med største interesse og nysgjerrighet kobler deg opp mot internett flere ganger om dagen bare for å se om deres kjære Ronny Haugeland har nyheter fra sitt rikholdige liv, jeg skal ikke bry dere med bilder av alskens slag i tide og utide (Eller, jo. I tide). Jeg vil straks oppføre meg som bruker av Flickr, dette verktøyet for publisering av fotografier og annet billedmateriale på nett og publisere mine snapshots der, med en liten link til siden et sted her.


Later dudes and duderettes.