24.6.05

Og der. Som en langdistanseløper på sin livs løpetur, kom jeg meg i mål, og kan nyte 3 uker med frihet, sol, sommer og alkohol. Fra og med for 1 time siden er jeg på ferie. På ferie. Jeg er på ferie. Det er et ord som smaker godt. Vel blåst, Ronny!


Jeg kan selvsagt ikke slappe av for meget. Jeg har startet en intensiv trening av brystmusklaturen. Skobutikken jeg har ferie fra har plutselig funnet det for godt å plassere t-skjorter i macthende farver (Oransj) på kroppene til oss annsatte. Jeg kler ikke et slikt plagg og må derfor bygge opp mine litt for kjøttfulle patter. Stramme og fine er målet. Jeg har alt tatt armhevinger i en uke og ser med litt godvilje at det hjelper. 3 uker med denne type trening skal være det som må til ifølge Rune. Det er ikke ofte jeg tar Runes ord for god fisk. Men på dette feltet vet jeg at jeg kan stole på ham.


Apropos Rune. Kjempen har kjøpt hus sammen med sin fremtidige. Og Roy og meg selv er i morgen hyret inn til veggmaling av husets fasade. Som lønn for strevet får vi kost i form av pils og reker. Losji har vi fra før av. Nå lurer jeg på hva jeg skal bruke som malertøy.