27.12.04

Hvilke plater vil du anbefale fra året som har gått, spør du meg kanskje. Ja, meget gjerne spør du akkuratt meg om det. Fordi jeg er mannen med tidenes beste musikksmak. Også ramser jeg opp disse:

Bumblebeez 81 - The Printz
Marianne Faithfull - Before The Poison
Autohorse - Shoot The Phone
Electrelane - Power Out


Filmer i 2004 da? Spør du. Jeg tar meg en noe lengere tenkepause. Jeg kan ikke huske å ha besøkt kinoen en eneste gang i 2004. Så kommer det:

Kill Bill (Den husker jeg nå at jeg så del 2 av på kino)
(Så kommer jeg på at jeg så:) Supersize Me (På kino, også)
Så kommer jeg på flere filmer jeg tror er bra, men som jeg ikke har sett: Fahrenheit 9/11 og The Incredibles blant annet.
For en ræva filmliste. Jeg kommer inn her og visker den bort og setter opp ny liste når jeg kommer på en bedre liste. Fuck. Tips meg gjerne på kommentarfeltet.

Når alt kommer til stykket har jeg lånt mest film av Roy og kjøpt meg filmer selv fra Play.com. Filmer som har hatt noen år på baken.