14.9.04

Jeg får den ikke ut av hodet. Annies "Chewing Gum". Det er ikke lenge siden det var hennes forrige låt, "Greatest Hits" som satt som spikret inni hjernen min. Hva er det denne piken driver med? Har hun tenkt å lage poplåt på poplåt som jeg faktisk kan like? Er det det som er målet hennes?


De av dere som med lengtende blikk ser innom hjemmesiden min i håp om å høre om nye tegneserieplaner kan smile bredt nå. Jeg har tatt frem tegnesakene og lukter nå på flere småvitserier jeg har hatt lyst til å få ned på papiret. En og tosidere, men også små Macho-episoder vil finne sin vei ned på papiret. Håper å ikke behøve å bruke så alt for lang tid før et av de to større forlagene nappe meg i skjortesnippen og vil ha meg med på laget deres. Strengt tatt må vel jeg be dem om å nappe meg først.