17.8.04

Svømme, bade eller sole seg om du vil... Ingen av disse tingene lar seg gjennomføre i dag. Det regner. Jeg har en uke ferie og det regner og tordner. Typisk min flaks. Typisk min flaks! Grrr!


Men det viktigste er nå, uansett, at jeg får meg noen fridager borte fra en jobb som er i ferd med å gå meg kraftig på nervene. Og da mener jeg kraftig. Kraftig! Grrr!


Dere som følger denne bloggen av en slags dagbok, vet at jeg bruker siden for å få utløp for innestengt frustrasjon. Jeg forbanner det jeg måtte behøve å forbannes når jeg er forbannet. Det er sånn dette fungerer.


Men, jeg har da litt hyggelig å komme med fra tid til annen også. 3. september (det er noen uker til) så skal Figur Flint holde konsert igjen. Denne gangen i Ravnedalen. Vi gjør store forandringer i låtvalget denne gangen. Alt som ikke fungerer skrelles bort og vi starter nesten fra bunnen av med kun en håndfull låter som fungerer, og jeg har valgt ut en håndfull låter til, som jeg håper blir fine. 3. september skal også den sjarmerende og talentfulle Tara gjeste Figur Flint. Tara og Figur Flint skal synge en duett, og Tara skal også spille to av sine egne låter, sammen med mitt band! Stas. Jeg tror det blir fint.