19.7.04

Ikke det at jeg går på en diett. Jeg spiser kun pizza. Frossenpizza for det meste. Ikke Grandiosa. Men de små italienske typene. Originalen med pepperoni er favoritten. Dette skal det ikke kloke vitenskapsmenn til for å skjønne at er en veldig ensidig kost. Kan hende tennene faller ut eller neglene spretter av på grunn av feilærnering. I dag var jeg smart nok til å kjøpe et annet merke med frossenpizza. Dr. Oetker. Jeg tror ikke de kommer til å smake like godt som Originale, men det er ihvertfall et annet fyll på dem.


Jeg har forresten latt det gro hår på overleppa. Ikke at jeg gikk inn for å få bart, men en dag da jeg barberte meg så lot jeg være å ta den delen av hår som hadde dukket opp under nesa. Jeg ser litt rar og morsom ut. Kan hende jeg barberer det bort i morgen før jeg går på jobb. Kan hende jeg lar det være. Spørs åssen det utvikler seg. Nå ser jeg ut som en italiensk gangster.


Øy! Italiensk igjen. Jeg har visst en greie der. Italia.