21.6.04

Jeg er uggen i formen om dagen. Kroppen motarbeider meg litt. Jeg er skikkelig klar for å være opplagt. Men, neida. Jeg har hatt sprutebæsj i et par dager nå. Bæsj som brenner i analåpningen og gjør at jeg tørker meg til blods bak der. Da svir det enda mer. Når jeg kjenner at jeg må drite, forsøker jeg å holde meg lengst mulig. Jeg vet det kommer til å gjøre vondt.


Også er jeg sår i halsen. Jeg våkner om natta av at jeg nesten ikke får puste fordi det gjør vondt i halsen. Jeg hoster kraftig noen ganger og sover videre noen timer før det samme skjer igjen.


Vi skal spille med bandet mitt igjen snart. Figur Flint. 30. juni. Jeg skulle aller helst hatt fri fra jobben dagen etter, men det får jeg ikke. Dagen etter er handelens dag og jeg skal være på jobb fra 7 til 19. Sinnsykt. Jeg har fått opptak av forrige konsert. Jeg eier ikke timing eller klarer å treffe toner. Jeg tror jeg bare må øve mer. Mye mer. Jeg skal nok bli bra. Jeg skal nok vise dem.


Figur Flint er coverbandet fra helvete.