13.5.04

Uten å ha vært på bar dagen i forveien, setter hodet mitt til å bråke og plage meg i det jeg løfter hodet fra puten i dag morges. Hodet viser ingen tegn til å gi seg med det første. Så jeg blir pent nødt til å ringe til skobutikken jeg jobber i og fortelle dem at sjansene for å dukke opp på arbeid i dag er små. Seinere på dagen har det hele roet seg. Telefonen ringer, og dagligleder lurer på om jeg ikke kan komme. Det er visst en hel del å gjøre. Litt lettere til sinns tar jeg turen. Men hodet mitt vil ikke på jobb. Hodet mitt plager meg igjen. Hodet mitt vil at jeg skal holde kroppen i ro. På jobb blir ikke hodet i bedre humør. Jeg forsøker vann og kaffe. Etter en time på arbeidplassen har jeg fått nok, og tar rusleturen tilbake til heimen min. Her sitter jeg da, med en lett hamring inni hodet. Håper det går bort snart.