19.4.04

Jeg vil helst ikke utbrodere hva som er grunnen. Men noe skjedde på lørdag som gav meg en kraftig avsmak på det å være dritings. Jeg har nå lovt meg selv å holde meg til lett nipping av kun små mengder alkohol. Helst øl, som jeg vet hvordan virker. Spørs om jeg holder det jeg lover. Jeg er en skikkelig hengekuk. Det skal jeg ha. Jeg er en liten innskrumpet hengekuk.


MEN!! La oss samtale om noe meget mer hyggelig. Bandet mitt hadde sitt første møte på onsdag. Møtet gikk kun ut på og snakke litt om hva vi ønsket med prosjektet. Vi har også avtalt å ha vår første øving til onsdagen. Første øving med Figur Flint. Bandet er nå:
Erlend på trommesett
Ole Petter på tangenter
Rune på gitar
Kjetil på gitar
Runar på bass
Figur Flint på alt annet rart.


Vår første gig er booket. Konsert på frk. Larsen 1. mai. Vær der eller vær skvær.