26.12.03

Året 2003 har bestått av store ned og oppturer.
Nedturene først kanskje:
1) Katten min Sander døde. Den største nedturen noensinne tror jeg.
2) Alt jeg hadde gikk i stykker. TV, DVD, PC, mobiltelefon osv... (PC virker igjen nå. Heldigvis)
3) Restskatt fra den tiden jeg var selvstendignæringsdrivende gjør meg til en fattigere mann da dette jo må nedbetales.


Oppturer i 2003 er det nok av:
1) Jeg vant Sproingprisen for beste Norske tegneserie i 2002 dette året.
2) Dagbladet kåret meg til en blant tjue andre som de hadde tro på i 2003. Håper de fremdeles står inne for den.
3) Jeg gav ut boka mi Den store Ronny Haugelandboka.
4) Jeg fikk jobb i skobutikk, og blir dermed som vanlig-mann-i-gata. Fast lønn til fast tid har gjort underverker.
5) Jeg oppdaget virkningen av 3 kopper kaffe.
6) Opptreden på frk. Larsen med band, som virkelig gav mersmak.
7) Will Oldhamkonserten
8) Lomokameraet
9) Jeg har gått ned endel kilo siden jeg begynnte å jobbe. Jeg er i ferd med å bli en slank mann.


Det fine med listen min er at jeg jo ser nå at jeg har flere oppturer i 2003 enn nedturer. Man vet ikke det før det hele noteres ned. Nå har jeg nok glemt både det ene og det andre på denne listen, men da er det ingen Big-Deal av noen ned eller oppturer... om jeg ikke kommer på dem.