15.9.03

Boken min ble sluppet på tegneseriefestivalen Raptus i helga. Uten særlig pomp lå den i all sin prakt på Jippistanden sammen med hundrevis av andre tegneserier fra samme forlag. Det vanket mye skryt i min retning i løpet av helga og dere som kjenner meg vet at det gjør meg godt. Denne hjelper også godt på humøret.


Det ble ingen seier på mine stripeserier "Oss jenter imellom av Ronny Haugeland". Synd for meg, men bra for Mads Eriksen og de to andre (for meg ukjente) som vant konkurransen. Nå burde det vel være ganske klart. Ronny Haugeland kan ikke lage striper. Er jeg riktig heldig kan Egmont få bruk for dem. Det ville jeg likt.


Datamaskinen min er ikke fikset, men en av mine kunder sendte meg en ny maskin som sto å ventet på meg da jeg kom hjem på søndagskvelden. Det var pent gjort. Så da er jeg på nett igjen.


Nå er jeg altså vel hjemme fra en hard fyllekule på Raptusfestivalen og skal forsøke å sove litt før jeg skal opp og gå på jobbe for første gang på 6-7 år.