2.5.03

Så er den aller aller første serien med Records AS ferdig. Det ferdige produktet er nå sendt avgårde og skal farvelegges før det så kan trykkes. Navnet på bladet og hvilket forlag som kommer med herlighetene forblir inntil videre en hemelighet. Jeg er blitt bedt om å holde tett.


Så har vi jenteserien min da. "Oss jenter imellom av Ronny Haugeland" (Den må hete alt det for at poenget skal komme frem). Den vokser og spirer. Jeg vil selvsagt ikke legge dem alle ut her på nettsiden min. Litt spennende må det jo være når det kommer trykksaker fra mitt hold. Visst kan vi gruble over om ikke internett tar over for trykksaker på papir etc. Men så lenge det er liv i den gode gamle trykksaken og det er via dem jeg tjener gryn, så får dere gni dere inn med en pakke tålmodighet, og kanskje tilogmed krysse fingrene for at det er meg som stikker av med den store pengegevinsten på 50 000 fra Dagbladets stripekonkurranse.