9.5.03

Bildet av den gamle mannen på gråten er fra det nye Bobla (Et lite stensilert hefte i A5 om tegneserier). I Bobla står det et lite intervju med den gamle mannen som forteller om hvordan det var å vinne Sproingprisen. Den gamle mannen er selvsagt meg. Og jeg er ikke så gammel. Jeg 26 nå... blir 27 år i august. Jeg er en 26 åring fanget i en 40 årings kropp pleier en kompis av meg å si. Det er selvsagt en uhyre trist tanke og en ond ting å si. Men jeg forsøker å ikke la det gå så mye inn på meg.


Jeg vil tro du kan få kloa i det lille heftet hos Outland og Tronsmo. Nå har det faktisk kommet for mitt øre at det finnes en Outlandfilial her i selveste Kristiansand. Selv har jeg ikke svinset innom. Men det skal jeg gjøre når jeg en vakker dag i fremtiden får noen penger jeg kan rutte med.