11.4.03

Jeg lager tegneserier. Ikke fordi det er så jævlig kult. Ikke fordi jeg tjener så jævlig fett. Men fordi det er det jeg vil. Jeg har laget tegneserier i mange år, og kan de fleste triksene i tegneserieboka. Ikke bare er tegneserier det eneste jeg vil, men det er gud bedre meg sant og si, det eneste jeg kan også... Nåda. En sannhet med visse modifikasjoner der. Jeg har da et og annet annet talent og lene meg tilbake på, om denne tegneseriebransjen skulle vise seg å være helt uten mål og mening. Men jeg har et mål og en mening selv. Og det er derfor jeg er her. Det er derfor dere vet hvem jeg er. Det er derfor jeg ikke jobber på butikk eller som telefonselger. Jeg vil vise dere hva som snurrer omkring oppi denne skolten. Jeg er sikker på at dere også vil ha glede av det. Det skal være sikkert og visst at jeg har det.