15.10.02


Jeg ser innom internett stedet gothic.no og leser:
"Gothere føler seg malplassserte i samfunnet.. Men de har funnet det vakre i mørket, kulde og smerte.. Og det romantiske med døden. Svarte klær representer den du er på innsiden, det skinner igjennom, den dystre mørke sjel".
Sier en som kaller seg Death, på forumet. Fortell meg at dette ikke er en latterbombe av de sjeldne.

Den ene karakteren i Macho slumpet i forrige episode (publiseres forhåpentlivis i Smult desember/januar) til å bli gother. Jeg hadde tenkt å la det hele ligge og heller ta opp arbeidet med en Familien Ost. Men nå klarer jeg ikke å la være med å lage en ny episode av Macho.
Det ligger alt for mye latterlig i goth-kulturen til at jeg klarer å la være.

Jeg har funnet en fanesak med Macho!
En slags videreføring av sommerens Quart serie. Som du kan se på her.

Da er vi enige?