24.10.02

En stykk ferdig tusjet, klappet og klar episode av Macho.

Verdt å nevne mens jeg ennå har dere her på limpinnen med tegneseriepratet mitt, er at jeg var på kino i dag. En glimrende sak som ble vist av den lokale filmklubben.
Jeg hadde jo slik en lang utredning da jeg hadde vært på Sort katt, hvit katt her på bloggen min at jeg nesten burde fortelle dere om denne filmopplevelsen også.
Filmen jeg så i dag var konsertfilmen "Stop Making Sense" med Talking Heads. En film som var gøyal som fy! Jeg koste meg med hver låt. Når slagerne kom ble jeg sittene å riste med godfoten så kraftig i setet foran at de måtte snu seg halvt om og rulle med øynene for å hinte at dunkingen min var sjenerende.
Den får mine varmeste anbefalinger i allefall.

(Jeg tror ikke jeg skal gjøre filmanmelder av meg)

Litt vittig. Kvaliteten på disse filmklubbfilmene er ikke alltid den beste. Denne var inget unntak. Full av striper, støvkorn og riper som danset rundt på lærrete.
Så i starten av filmen, tror du sannelig ikke at båndet røk. Hi hi! Jeg ler meg skakk.
Men de fikk teipet den sammen og filmen rullet videre uten at den lille episoden ødla for filmopplevelsen.