17.5.05

Hipp hipp!!


Jeg burde skaffe meg et område her på bloggen hvor jeg kan legge inn hva jeg har av ting akkuratt nå. Slik som de fleste blogger med respekt for seg selv har. Du vet, bok på nattbordet, i CDspilleren og i DVDspilleren. Alle har det! På den måten kan dere følge med på mine seineste kulturelle innkjøp og ta del i hvilken smart fyr jeg er. Eksempel:


Bok på nattbordet: Jeg har en novellesamling oversatt til dansk med Charles Bukowski (Stiverter heter den. Jeg gjetter meg til at det er dansk for sterk drikke). Jeg er for lengst ferdig med boka. Jeg har bare ikke ryddet den bort ennå.


I CDspilleren: Magnolia Electric Co - What Comes After The Blues.


I DVDspilleren: Jeg har fått en hel del DVDfilmer i posten i det siste. Mange av dem dyttes inn i DVDspilleren i ny og ne for at jeg skal ta del i ekstrastoffet som ligger på dem: One Flew Over The Cuckoo's Nest, Bottle Rocket, The Big Red One: The Reconstructed Version, Fishing With John, Down By Law, Torsk På Tallinn, NileCity 105,6.