12.5.03

Det føles nesten litt unødvendig å skrive at jeg har oppdatert hjemmesiden min når det skriker en blodrød farge mot deg i det du entrer domenet mitt. Men det som ikke er like åpenlyst er den nye siden min. Om du ser på linkene over her, under den nye logoen, så har det kommet en link som heter galleri. Riktig. Trykk på den.


Ikke nok med at jeg har brukt et par av dagene min i helgen med den siden. Men jeg har også satt i gang på den andre episoden av Records AS (den nye tegneserien min). Denne og flere Records AS serier blir å lese i et splitter nytt tegneseriehefte fra Egmont til slutten av juni. Det er ringreven, Dag Kolstad som har tatt på seg redaktørfrakken for bladet (Noen vil kanskje minnes ham som redaktør for Pyton). Her vil blant annet Geir Moen, Arild Midthun, Dick Kolby, Henrik Lange,
Johan Wanloo og Erik
Nordgård bidra med serier av høy kvalitet.