7.3.03


Så er fredagen her og dere tar vel snart helgen. Men før dere gjør det vil jeg bare fortelle at jeg har gjort ferdig en splitter ny Downs Duck, som jeg sender i en fin konvolutt til Jippi-forlags redaktør Erik Falk. Denne gangen drømmer Downs Duck. Hvordan det utarter seg blir å lese i Forresten om ikke lenge.


Men mens jeg har dere på tråden her, så må dere ikke glemme å benytte dere av stemmeretten deres. Nå kan dere stemme en av fem tegnere inn på tinget. Eller var det til den gjeve Sproingprisen? Stemme bør dere ihvertfall gjøre. Om ikke på meg og min and, så har dere et par andre gode alternativer også der.


Så viser det seg at Bare Egil By som skulle gått på TV2 i dag, hvor Jens og min animasjon blir å se, ikke kommer før neste fredag. Dette var Sone2 har jeg sagt noen ganger nå... Nå må dere høre etter når jeg snakker!