10.3.03

HaugEEEEEland!!


Seriteket sendte i dag ut et nyhetsskriv pr. mail om Sproing utdelingen som foregår den 15 mars. Det er vel og bra. Det er en mail som går ut til mange, og det er positivt. Men denne gangen snakker vi ikke om den sedvanlige skrivefeilen Haugeland uten e. Men uten e og med en s. Slik: "Hauglans". Om ikke det er grunn nok til til at jeg kommer i en dårlig stemning, så vet ikke jeg. Jeg står til og med på mailinglista der. Og der står navnet mitt klart som dagen riktig skrevet. Hva er folk laget av? Jeg trodde det var kjøtt, blod, marg, bein og en hjerne til å tenke med.


Serieteket har forresten veldig stygge nettsider.


Nå skal det nevnes at dagen har bestått av et par andre dårlige nyheter også som jeg ikke tar så lett. Så Seriteket får ta min kritikk med en klesklype saltin. NRK P1 ba meg om å gjøre noen illustrasjoner til t-skjorter. Som sagt så gjort. Særdeles fornøyd ble jeg også. Men tror dere ikke det ende opp med at tegningene ikke helt passet på t-skjortene og at det hastet og alt det der!? Joda, du hørte riktig. Slik og slik ser de refuserte skissene ut.