14.2.03

Jeg har i mange år sittet på sidelinjen og ventet på at noen skal finne en effektiv og fint fungerende slankekur. På denne sidelinjen har jeg også observert meg selv i det jeg eldes og også legge på meg. Da jeg på lørdag valgte og prøve ut dansetrinnene mine på Mono til rock'n roll musikk fant jeg da også ut at kondisjonen min ikke ligner særlig på grisens, som jo kan løpe og løpe nesten i evigheter. Så har det slått meg at det med maten ikke har så mye og si med meg og min fedme. Men jeg sitter jo stille dag ut og dag inn krokbøyd over denne hersens skrivepulten og forran denne forbanna PC'en. Etter selvrensakelse har jeg nå tatt turen opp i skogen som ligger her i nærheten og jogget. Det er et slit. Men jeg tror man kan kalle dette å ta det onde med roten.


På denne måten skal dere se at jeg også ender opp med et enormt overskudd. Da skal jeg levere fra meg tegneserier som om jeg var et samlebånd.