14.2.03

I dag så jeg meg nødt til å takke nei til et tre dagers oppdrag med 3000,- kroner pr.dag. Jeg har så meget å gjøre skal dere skjønne. Dere får ikke høre så mye om det her av meg, fordi jeg har fått beskjed om at jeg ikke må fortelle noen om det. Da ville det jo bli galt og kvitre som en fugl om det her på hjemmesiden min. Men kanskje jeg kan ymte uten at jeg sier hva det er til? Ymte kan jeg.


Cornelis Vreeswijk har vært død i mange år nå. Men jeg har tenkt å vekke ham i live igjen som sidekicket til en hardkokt superhelt. En annen serie som jeg utvikler kommer til å omhandle platebransjen og alt det craaaaazy som kan foregå der. Et tredje prosjekt er som illustratør for et stort prosjekt om gjenvinning. Og til sist pirker jeg så vidt det er borti mitt eget Downs Duck hefte. Men det er bare så vidt også det...