13.12.02

Når det kommer til hendelser på seriefronten er vi på stedet hvil. Det har ikke skjedd noe mer utover det jeg allerede har fortalt dere at jeg driver med.


Det er det å lage en god bunke Macho-manus som står i høysetet. Jeg vil også prøve å klemme inn litt arbeid på Torden Gorgon til Downs DeLuxe heftet i ledige stunder.
Det jobbes med en liten oppdatering på den engelske Jippi siden, så jeg skal også oversette noen av seriene mine. Eller, Roy, som er mye bedre på sånnt, gjør det for meg, så skriver jeg med min sirlige håndskrift inn i boblene på nytt.
Her om dagen fikk jeg telefon med påfølgene fin prat fra Dagbladet som ville gjøre en sånn hold-øynene-opp-for-disse-i-2003 sak på meg. Sånnt varmer i et gammelt gubbe hjerte. Skjebnen ville da også ha det slik at den samme dagen var det helt tilfeldig en fotograf fra Dagbladet på befaring i Kristiansand på en helt annen sak enn meg. Men fire ruller fikk han brukt opp på min fremtoning likevel.
Jeg vil også komme til å flytte på meg i det nye året. Oslo vil nå bli mitt nye bispesete. Her vil jeg jo på alle måter kunne treffe mine sognebarn og dem treffe meg. Det tror jeg at alle parter vil tjene godt. At jeg bor der oppe mener jeg altså...
Det er jo Jul snart. Ikke særlig julefølelse å spore i denne skrotten. Men jeg gjør mitt og lager som vanlig julegaver til mine nærmeste (som denne som blir en julegave til min far og hans kone).


Ser visst ut som om jeg får fylt opp desemberdagene riktig så godt, gitt.