18.12.02

Jeg har snakket litt om filmer jeg har sett i mine siste inlegg. Det vekker kanskje ikke store interessen? Jeg vet ikke.


Jeg burde kanskje heller fortelle om hvordan det står til på tegneseriefronten. Det kan jeg jo... Men det har ikke skjedd særlig greier i det siste, så jeg har liksom holdt kjeft om det. Men jeg øver meg på å gjøre gode Macho manus da. Det er kjempe vrient. Men jeg lover å bli så god at dere på nyåret kan kose dere med de beste Machoene noen sinne. Jeg tror ikke det skal så mye til for å toppe de jeg har laget til nå.
Så er det juleverksted hos meg for tiden. Dårlig råd som jeg har lager jeg julegavene. Forhåpentligvis synes mine venner og familie at det er ålright med en liten Ronny Haugeland i presang som de kan klistre på veggen eller korktavlen.


Dere kan sørge for at deres venner får seg en hyggelig julehilsen ved å stikke innom mandagsfilmen.no. Der ligger endel av de flash animasjonene Jens og jeg lagde i sin tid.