1.11.02


Skal være glad helsa er i behold. Fjeset kunne vært fullt av byller som løsnet fra ansiktet i tide og utide.
Jeg har ikke så mye kviser nå som før lenger. Men inni mellom slår de ut i full blomst og ansiktet prydes av røde pulserende akner.
Det er fælt. Men huden er glattere nå enn noen gang egentlig. Litt tørt bare. Men sånn blir det hver høst.

Men jeg kunne godt vært full av kviser. Stresskviser. Musikkmagasinet Mute har nemlig gitt meg et oppdrag på massevis av tegninger til neste nummer. Jeg har tatt meg litt vann over hodet og må jobbe på mer spreng enn jeg er vant til. Men det går bra (Skisse her og her). Jeg har kommet så langt nå, at jeg puster lettet ut og hevder for meg selv at jeg får levert det hele til tirsdag.
Til tirsdag!!!? Det er jo faen meg bare fire dager til!! Jeg må gå.