29.10.02


Jeg gjorde en god håndfull skisser for UMBRO som jeg ble fornøyd med og ventet tilbakemelding på. I dag fikk jeg til svar; at de valgte bort mine forslag fordi de hadde funnet en sjarmerende Clip-Art figur.
Jeg skulle likevel få velge meg en joggedrakt og sko om jeg ville. Ser ut til at jeg er nødt til å ta opp jogging. Faen ta!

Er du helt gal etter Ronny Haugeland produkter finnes det et par magasiner som jeg illustrerer for, som nettopp er ute med nye nummer.
Gründer selvsagt, som gir gründere tips og vink for hvordan de skal klare seg som gründere i dette landet. Her er flere av artiklene prydet med mine tegninger. (illustrasjon fra Gründer)
Bob, eller Bergen og Omegn Boligbyggelag som det egentlig heter, er et annet magasin. Dette er for folk som bor og eier boliger i Bergen ommrådet. (illustrasjon fra Bob)

På denne måten får jeg til majones på rekene.