19.2.09

Roy "Søbben" Søbstad syns det er på tida at jeg oppdaterer bloggen min. Og derfor har han bedt meg drive med dette konseptet "meme". Det er drøyt populært blant de hippeste bloggerne har jeg latt meg fortelle. Slik lyder regelverket.

1) Gå inn i fotomappen din på Mac-en (har du ikke Mac, får du improvisere)

2) Åpne mappe nr. 6

3) Finn foto nr. 6

4) Post det, og skriv noe om bildet

6) Send dette til 6 andre bloggere, link dem tilbake hit, og vis dem at du har tagget dem!


Mannen på bildet er Gunnar Sæter (Sæd blant venner). Trommis i Grande og diverse andre fjonge orkestere. På bildet, for bildets skyld, har han lånt brillene mine og lepjer i seg noen dråper av den fineste nektar, øl. Innholdet i flasken er den Jamaicanske ølsorten Red Stripe.

Meme'n går videre til den som føler kallet og jeg håper dette var av dagens mest lærerike poster. Takk for meg. Og God Jul.