26.3.08

Huff a meg og milde måne. Dette oppdateringstempoet er en skam for fattig og for rik.


Mye er i grunnen fordi jeg skaffet meg det deilige produktet IMac etter at PCjævelen endelig bukket under. Det hele var en ulv i fåreklær. En djævel i forkledning. IMacen, en maskin hvor alt bare er inni skjermen og CDplater puffes inn i en sprekk i skjermen, er et så flott ingeniørkunstnerisk produkt at den har fått plass i stuen. Her ligger jeg langflat i sofaen og ser filmer og serier mellom slagene. Alt går fort og jeg har plenty med plass på maskinen. Hvilket jeg ei kunne skryte på min gamle PC. Sprekt.

Dette er nesten eksakt det samme som jeg fortalte i et par poster tidligere, men en god ting kan ikke nevnes for ofte. Det er uansett hovedgrunnen til lite oppdatering på bloggehjørnet mitt. Og mine lesere fortjener bedre. Det virker som det ftp-greiene jeg bruker når jeg laster opp bilder og tegninger virker igjen og da kan jeg hefte ved bilder til disse postene. Og det er jo meningen med en kvalitetsblogg, at den ledsages av fiffige bilder.


Hold på hodeplagget folkens! Et fotografi kan også legges til posten ved hjelp av bloggers egne tjenester.