23.7.07

Men jeg har ingen ferie...


Jeg skal snart ta meg en uke. Min tjukkasfar kommer ned å henter meg hjem til seg i Halden hvor vi prioriterer å få med oss festivalen Down On The Farm. Deilig påskudd for ferieuka, hva?

Annen greie: Jeg kommer meg lizzom aldri helt til ro i leiligheten. Venter på Ikeabordbein i posten. Fordi smarteste mann i gata, det vil si meg, tok kun med seg bordplater hjem. Og sofa eller annen trivelig sitteredskap har jeg heller ikke klart å skaffe til veie ennå. Og da blir ikke stua skikkelig stue, vet du. Og dette går ikke mindre tregt med tanke på at jeg hyppig er på arbeid.

Jeg er ferdig på jobb i tastende stund og venter på en stykk pizza som står i ovnen som skal fortæres før jeg sovner. Og hva er dealen med at jeg har så mye mareritt i min nye bopæl. Er det fordi jeg eter kraftig mat før jeg sover? Også lærer jeg å kjenne bandet The Residents.