17.10.06

Uff. Kulda setter inn. Jeg fryser inn til beinet. Huttetu. Og som om ikke det er nok så har jeg påført meg en liten forkjølelse her jeg sitter. På Sunkost fant jeg C-vitaminer og Japansk pepperminteolje slik at jeg innen få dager sikkert er frisk igjen.


Vi skal snakke litt om drittmusikk i dag og låter jeg i sosiale sammenhenger tier om fremfor å rope en hyllest til. Jeg har blitt bedt om å lage en liste. En liste over "guilty pleasures". Musikalske godbiter som jeg rett og slett er flau over å like.

Jeg har ikke for vane å juge på eller av meg musikk. Her kommer driten jeg likevel liker.

Sugarbabes - Hole in the head

Daft Punk - Around The World

Trio - Da Da Da


Listen er forøvrig lang. Men jeg våger ikke eller orker trekke dere inn i dette mørket sammen med meg. Happy toughts!