2.10.06

"dæven, charlies, altså. æ bor flere tusen kilometer derfra men e allerede lei av plassen. har ikke charlies egen reklame side? æ vil lese mer om DEG, ronny! sånn som det va før jobben tok livet ditt."

Dette er beskjeden jeg får fra Anne via min kommentarfunksjon. Charlies er meg. Jeg er Charlies. Ihvertfall nå om dagen. Lite slash ingenting skjer utenom. Jeg står støtt ved tappekran.

Men:

Jeg tegner noglet igjen. Dette skal jeg berette og utrede mer om efterhvert. Kjærlighetssorgen er over. Takk Kristin, som kom med de rette kommentarer da det gjaldt som mest. Mitt rockeband har fått seg ny gitarist. Vi øver og blir bedre og skal spille på Javel 25. oktober. Det ligger forresten ny video med oss på Craptv.net. Klikk deg inn på "konserter"-listen på venstre halvdel av siden og seinere vårt bandnavn under "Kulturnatta 06". Dernest nyt løs og ledig Figur Flint.