13.6.06

Jeg glemmer å dele av mitt rikholdige liv med dere, mine kjære lesere. Jeg gir meg selv et slag på lanken og repeterer høyt til meg selv "Fy, Ronny! Fy!" i noen minutter.

Noen nyhet er det ikke lenger at jeg siden slutten av desember har jobbet på Charlies Bar. Det vet vi. Men jeg har helt glemt bort å oppdatere dere. Jeg ble barsjef 1. juni på samma bar. Så nå er det altså jeg, selveste, som driver stedet. Jeg føler også en slags trang til å fortelle dere om lørdagens hendelser.

Telefonerer


Jeg var skyld i at Rune og syv-åtte andre gutter ble drita fulle. Meg inkludert. Det kalles utdrikningslag, eller utdrikkingslag, eller hvordan nå dette ordet staves. Målet var å gi Rune en kveld han kan minnes resten av sitt gifte liv. Jeg vet ikke om jeg lyktes. Det er ikke fritt for at vi alle lider av mer eller mindre hukommelsestap etter kvelden. Men svett og gøy, det var det. Vi lærte kickboxing spiste reker og drakk store mengder øl i sola. Noen bilder jeg fikk fra Ole-Marius på mail i går legges ved denne teksten for å illustrere hvor utrolig vannvittig det hele var.

tt


Telefonerer


Vi var uten tvil en fin gjeng. Du skulle ha vært der. Jeg skal lure ut et par tre bilder til når jeg har fremkalt filmrullene fra engangskameraene.