23.8.04

Tilbake på jobb etter en ukes ferie. Hva jeg gjorde i ferien? Næh... Ikke stort. Lå i senga stort sett hele tiden. Gjorde stort sett ingen ting. Ingen ingen ting. Så litt film. Så egentlig masse film. I helgen ihvertfall. På lørdag så jeg fire filmer jeg lånte av Roy. Mishama, Jaws (den hadde aldri sett før og det var faen meg på tide), dokumentaren Easy Rider Raging Bull og Totally Bill Hicks. Alle filmene jeg lånte av Roy var ganske bra.


På søndag hadde jeg ikke lyst til å gjøre stort da heller, og tuslet bort til Rune (Rune har ingen hjemmeside, men her er et bilde av ham) og lånte noen filmer av ham. Paycheck, Terminator 3 og Das Boot. Das Boot hadde jeg heller ikke sett før, og den var kjempe bra og kjempespennende. De andre to Rune lånte meg var heller dårlige. Heldigvis hadde han lånt dem av en han kjente igjen. Heldigvis.


Nå tror jeg det kan gå noen dager før jeg ser film igjen. Takk for lånet gutter!